REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Eko-beczka
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep Internetowy Eko-beczka działający pod adresem www.ekobeczka.pl prowadzony
jest przez Leszka Szewczyka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą EKObeczka Leszek Szewczyk wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej (CEIDG), NIP 7341253183, REGON 492583517, woj. Małopolskie, pow.
Nowosądecki, gm. Chełmiec, miejsc. Wielogłowy, nr 96, 33-311 Wielogłowy.
2. Niniejszy „Regulamin Sklepu Internetowego” określa zasady dokonywania zakupów w
sklepie internetowym Eko-beczka, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów
sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
3. Każdy Użytkownik korzystający ze Sklepu Internetowego Eko-beczka zobowiązany jest
do przestrzegania Regulaminu. Każdy Użytkownik przed rozpoczęciem korzystania ze
Sklepu Internetowego Eko-beczka powinien zapoznać się z postanowieniami
niniejszego Regulaminu.
4. Klient może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za
pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu oraz pobrać go i
sporządzić jego wydruk.
5. Każdy Klient korzystający ze Sklepu Eko-beczka zobowiązany jest do przestrzegania
Regulaminu, w szczególności zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o
charakterze bezprawnym.
II. DEFINICJE
Wyrazy lub zwroty pisane w niniejszym Regulaminie z wielkich liter mają znaczenie wskazane
poniżej:
1. Dni – wszystkie dni od poniedziałku do niedzieli włącznie;
2. Dni Robocze – wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni
ustawowo wolnych od pracy w Polsce;
3. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie
umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do
Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży, w szczególności
sposobu dostawy i płatności;
4. Klient – użytkownik Sklepu Internetowego www.ekobeczka.pl, będący Konsumentem,
Przedsiębiorcą lub Przedsiębiorcą Konsumentem;
5. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych, dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej, w tym zawarcia umowy
sprzedaży na odległość, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową;
6. Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty i w
którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w
szczególności ilości nabywanych Produktów;
7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we
własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
8. Przedsiębiorca-Konsument – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową
działalność gospodarczą, posiadającą wpis do Centralnej Ewidencji Działalności
Gospodarczej, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością
gospodarczą, ale nie posiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego z
przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, weryfikowanego w szczególności
na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Przy czym dotyczy to tylko umów zawieranych na odległość poza lokalem
przedsiębiorstwa.
9. Regulamin – niniejszy „Regulamin Sklepu Internetowego”;
10. Sklep – sklep internetowy, dostępny pod adresem www.ekobeczka.pl;
11. Sprzedawca – Leszek Szewczyk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą EKObeczka Leszek Szewczyk wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej (CEIDG), NIP 7341253183, REGON 492583517, woj. Małopolskie, pow.
Nowosądecki, gm. Chełmiec, miejsc. Wielogłowy, nr 96, 33-311 Wielogłowy.
12. Towar – rzecz ruchoma z asortymentu oferowanego w Sklepie Internetowym Ekobeczka dostępna na stanie magazynowym w sklepie albo niedostępna na stanie
magazynowym sklepu;
13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży na odległość Towaru zawierana albo zawarta
między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu;
14. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
III. WYMOGI TECHNICZE
1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
• posiadanie urządzenia końcowego z dostępem do sieci Internet i przeglądarką
internetową typu Mozilla Firefox, Chrome, Opera lub Internet Explorer 11 (lub nowsza)
z włączoną obsługą apletów Javy, JavaScript, Adobe Flash Player i Cookies.
2. Dla złożenia Zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne
jest aktywne konto e-mail.
IV. TOWARY
1. Towary oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały
legalnie wprowadzone na rynek polski.
2. Towary sprzedawane w Sklepie mogą się nieznacznie różnić od Towarów, które są
prezentowane na zdjęciach.
3. Towarów należy używać zgodnie z ich przeznaczeniem.
V. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
1. Opisy Towarów wraz z cenami stanowią zaproszenie do zawarcia umowy (informację
handlową), a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Klient składając Zamówienie
składa ofertę kupna wskazanego Towaru za cenę i o cechach określonych w opisie
Towaru.
2. Klient może składać Zamówienia w Sklepie za pośrednictwem Strony Internetowej
Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, przez cały rok. Sklep realizuje
Zamówienia złożone w godzinach pracy Sklepu tj. od 9 do 17 w dni robocze. Zamówienia
złożone w dni robocze po godz. 17:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą
rozpatrywane następnego dnia roboczego.
3. W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu Klient:
• wybiera Towar, którym jest zainteresowany, a następnie klika przycisk „DODAJ DO
KOSZYKA” znajdujący się pod danym Towarem;
• przechodzi do „KOSZYKA” , który znajduje się w prawnym górnym rogu Strony
Internetowej Sklepu;
• wypełnia Formularz Zamówienia poprzez wpisanie następujących danych: imienia i
nazwiska, adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, adresu poczty
elektronicznej, nr telefonu oraz danych niezbędnych do wystawienia faktury sprzedaży;• wybiera sposób dostawy oraz formę płatności;
• wybiera przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”.
4. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania
przez Kupującego Regulaminu Sklepu oraz Polityki Prywatności, poprzez zaznaczenie
odpowiednich okienek.
5. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty
elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
6. Następnie, po potwierdzeniu złożenia Zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany
przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu Zamówienia do
realizacji. Informacja o przyjęciu Zamówienia do realizacji jest oświadczeniem
Sprzedawcy o przyjęciu oferty i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta
Umowa sprzedaży.
VI. CENA TOWARÓW
1. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają
podatek VAT). Ceny nie zawierają kosztów wysyłki, które są zależne od wybranego przez
Klienta sposobu płatności i dostawy.
2. Na całkowitą cenę Zamówienia składają się wskazane w Sklepie cena za Towar oraz
koszty dostawy Towaru.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen Towarów znajdujących się w Sklepie,
wprowadzania nowych Towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji
promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu
cywilnego oraz innych ustaw.
4. Cena Towaru uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez
Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie,
które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Towarów po złożeniu przez
Klienta Zamówienia.
VII. SPOSÓB PŁATNOŚCI
1. dostępną w Sklepie metodą płatności jest płatność on-line za pośrednictwem
PayU/przelewem tradycyjnym/ płatność przy odbiorze.
2. Towar zostanie wysłany Klientowi po zaksięgowaniu płatności. W przypadku braku
zaksięgowania płatności w ciągu 3 dni roboczych, Zamówienie zostanie automatycznie
anulowane.
VIII. WYSYŁKA I DOSTAWA
1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia Kupującemu Towaru bez wad.
2. Sposób dostawy Towaru jest ustalany w trakcie procesu składania Zamówienia.
3. Czas realizacji Zamówienia jest liczony od momentu uzyskania zaksięgowania
płatności.
4. Na termin dostawy Towaru składa się czas kompletowania Towaru oraz czas dostawy
Towaru przez przewoźnika. Dostawa następuje wyłącznie w Dni Robocze.
5. Czas realizacji zamówienia w przypadku towarów dostępnych na stanie magazynowym
sklepu wynosi od 2 do 7 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach, w tym w
szczególności dotyczących towarów niedostępnych na stanie magazynowym sklepu –
jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy, kontaktujemy się z kupującym, aby
poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.
6. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.
7. Zakupione w Sklepie Towary są wysyłane na terenie Polski.
8. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności
dokładnie sprawdzić kompletność zawartości przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Towaru. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien
sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach
podpisanych przez Klienta i kuriera.
9. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru w miejscu wykonywania
działalności gospodarczej Sprzedawcy tj. woj. Małopolskie, pow. Nowosądecki, gm.
Chełmiec, miejsc. Wielogłowy, nr 96, 33-311 Wielogłowy.
IX. REKLAMACJA TOWARU
1. Sprzedawca odpowiada wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i
prawne zakupionego Towaru na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
2. Reklamacje dotyczące Towarów, mogą być zgłaszane:
• na piśmie, na adres siedziby Sprzedawcy,
• pocztą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w potwierdzeniu złożenia Zamówienia
tj. biuro@eko-beczka.pl.
3. Reklamacja powinna zawierać:
• dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny,
opcjonalnie – adres e-mail i numer telefonu kontaktowego),
• wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania.
• numer Zamówienia (widnieje w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia),
• oryginał lub kopia dowodu zakupu (np. paragonu lub faktury) może ułatwić złożenie
reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia.
4. O ile krótszy czas rozpatrzenia reklamacji nie wynika z bezwzględnie obowiązujących
przepisów prawa, reklamacje rozpatrywane są przez Sprzedawcę w terminie do 14 dni
od ich otrzymania. O ewentualnych brakach Reklamacji Klient zostanie powiadomiony
niezwłoczne. Wraz z takim zawiadomieniem zostaną przesłane Klientowi informacje, w
jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
5. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca powiadomi osobę składającą
reklamację listem wysłanym na adres podany w reklamacji albo pocztą elektroniczną –
w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
6. Reklamacje dotyczące wad fizycznych lub prawnych zakupionych Towarów
rozpatrywane są zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady. W
przypadku, o którym mowa w art. 561(2) § 1 Kodeksu cywilnego, wadliwy Towar
powinien zostać dostarczony na adres siedziby Sprzedawcy i na koszt Sprzedawcy.
7. Jeżeli Zamawiający będący Konsumentem na podstawie przepisów o rękojmi za wady
zażąda wymiany Towaru lub usunięcia wady albo złoży oświadczenie o obniżeniu Ceny,
określając kwotę, o którą Cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do
tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że Sprzedawca uznał to żądanie za
uzasadnione.
8. Informujemy jednocześnie, iż Klientowi przysługuje możliwość skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
9. W przypadku zauważonych braków w przesyłce, prosimy o niezwłoczny kontakt.
X. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, który zawarł Umowę
Sprzedaży, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym Konsument lub
Przedsiębiorca Konsument lub osoba trzecia upoważniona przez Konsumenta lub
Przedsiębiorcę-Konsumenta do odbioru Towarów weszła w posiadanie Towarów, może
odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z
wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub
Przedsiębiorcę-Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób
dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
2. Zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania. Konsument lub PrzedsiębiorcaKonsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru,
cech i funkcjonowania rzeczy, a Sprzedawca może żądać od Zamawiającego pokrycia
związanych z tym kosztów.
3. W celu odstąpienia od Umowy Sprzedaży Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument
musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji Umowy w drodze jednoznacznego
oświadczenia przekazanego z wykorzystaniem danych kontaktowych Sprzedawcy,
wskazanych w potwierdzeniu złożenia Zamówienia. Konsument lub PrzedsiębiorcaKonsument przekazuje oświadczenie wysyłając stosowne pismo listownie na adres
siedziby Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany w
potwierdzeniu złożenia Zamówienia.
4. Dla zachowania terminu odstąpienia od Umowy, określonego w ust. 1 powyżej,
wystarczające jest wysłanie informacji do Sprzedawcy dotyczącej wykonania
przysługującego Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi uprawnienia do
odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
5. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych
od dnia odstąpienia od umowy, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi
bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
6. Zwracany Towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać
kompletny w stanie nienaruszonym na adres Sprzedawcy.
7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu Towaru, zwrócić Konsumentowi lub
Przedsiębiorcy-Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty
dostawy produktu, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez
Konsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy
zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę.
8. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu tej samej oryginalnej metody
płatności dokonanej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta lub
tradycyjnym przelewem bankowym, w każdym przypadku Konsument lub
Przedsiębiorca-Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem, poza
kosztami odesłania Towaru do Sprzedawcy.
9. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi lub
Przedsiębiorcy-Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy Konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub
mająca krótki termin przydatności do użycia.
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte
po dostarczeniu.;
• w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na
swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
• w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o
prenumeratę;
• w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad
którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy;
• o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez
przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi
innemu niż Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument.
11. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie wyłącza uprawnień z
tytułu rękojmi za wady Towarów.
12. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i
Klientowi (Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi), w przypadku
niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle
określonym.
XI. DANE OSOBOWE
1. Regulacje dotyczące ochrony oraz przetwarzania danych osobowych Klientów sklepu
zostały uregulowane w Polityce Prywatności.
2. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas
korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
3. Podanie przez Kupującego danych osobowych podczas dokonywania zakupów w
Sklepie jest całkowicie dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zrealizowania
Zamówienia.
4. Kupujący ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych, a także żądania
poprawienia ich lub usunięcia, o czym jest mowa w Polityce Prywatności.
5. Podane przez Kupującego podczas składania i celu realizacji Zamówienia dane osobowe
będą przetwarzane przez Sprzedawcę tylko w celach, o których mowa w Polityce
prywatności.
XII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I
DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez
Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta rezultatu, Konsument lub
Przedsiębiorca-Konsument może skorzystać m.in. z:
• Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji
Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady
postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj:
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
• pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego
przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć
wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie
jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem:
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
• bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
• internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
XIII. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie
Klientów i Usługobiorców nie będących Konsumentami lub PrzedsiębiorcamiKonsumentami.
2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej z Klientem
niebędącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku
może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego
Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do
Sprzedawcy. 3. W wypadku Klientów nie będących Konsumentami lub PrzedsiębiorcamiKonsumentami Sprzedawca ma praw ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym
także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego
przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie
będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem korzyści i ciężary związane
z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru.
Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub
uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi
oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
5. W razie przesłania Towaru do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący
Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w
czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie
przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich
czynność niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi
za Produkt wobec Klienta nie będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą
Konsumentem zostaje wyłączona.
7. W wypadku Usługobiorców nie będących Konsumentami lub PrzedsiębiorcamiKonsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi
Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez
przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie
będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, bez względu na jej
podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak
również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów
dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca
złotych. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego
Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem tylko za typowe szkody
przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu
utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem lub
Przedsiębiorcą-Konsumentem.
9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem
lub Przedsiębiorcą-Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na
siedzibę Sprzedawcy.
XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną Umowę Sprzedaży i
wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu
realizacji Zamówienia.
2. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
3. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany nie
mogą naruszać praw Klientów, wynikających z Zamówień złożonych przed
wprowadzeniem zmiany. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od
opublikowania w Serwisie.
4. W przypadku wątpliwości związanych z interpretacją niniejszego regulaminu, należy go
interpretować w taki sposób, aby jego wykładnia była zgodna z powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa.
5. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie
ogranicza uprawnień Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta wynikających z
przepisów prawa.
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne
właściwe przepisy prawa polskiego